zondag 8 april 2018

OnStage 7 april 2017 in Utrecht

Gister naar OnStage van Stampin' Up geweest,
 een bijeenkomst waar nog meer dan
 200 dames die evenveel van Stampin 'Up houden als ik. 
We hebben de presentatie gehad van de nieuwe catalogus,
 helaas mag ik je hier nog niets van laten zien, 
zodra het mag zal ik het laten zien.
 Het is gebruikelijk om tijdens een OnStage ook te swappen
 en wat voor je teamgenootjes te maken. Helaas heb ik voor het swappen geen tijd gehad, maar voor mijn teamgenootjes natuurlijk wel wat gemaakt.
 Voor hun heb ik een minialbum gemaakt voor deze dag,
waar ze hun herinnering in kunnen stoppen,
 op de voorkant de eerste letter van hun naam en een notitieblokje versierd.











Ik heb dit minialbum gemaakt met 4 enveloppen en in elkaar geplakt.
Ik heb voor het minialbum in de basis kleuren gewerkt. 
Craft kleurige enveloppen, Whisper White, Basic Black en Old Olive.
En het desingpapier in de wit/zwart tinten, zowel een nieuwere versie als een kerstversie.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid