zondag 19 november 2017

ExtraVaganza



Een leuk actieweek van Stampin' Up!
De ExtraVaganza is van 20 t/m 27 november.
Nu zijn de acties van t/m  26 november bekend,
27 november belooft een knaller te worden en laat ik je weten zodra ik het weet.


Onderstaande foto is alleen morgen 20 november geldig,
diverse stempelsets tegen 20% korting, klik op de foto's om deze te vergroten.


Onderstaande foto's zijn van 20 t/m 26 november geldig,
hier kunnen de kortingen oplopen tot 40%.




Ik heb mezelf uitgedaagd om met de stempelset You're So Sweet
 die 20 november tegen 20% korting te verkrijgen is een kleine kerstcadeautje te maken.
Dit model had ik vorig jaar tijdens een workshop bij Mandy gemaakt.
En met de tekst stempel uit de You're So Sweet, wil ik je laten zien dat de teksten 
heel veelzijdig zijn, je kan ze gebruiken voor een verjaardag, maar met ander papier en
embellishments en lint, heb je zo een leuk klein kerstcadeautje.
Wanneer er animo voor is wil ik deze verpakking ook wel eens met een knutselmiddag maken.


Hier zie je de tekstempel uit de set You're So Sweet



Dit is de binnenkant, in het midden een klein doosje waar 6 Merci reepjes in passen.
Met op het ene flapje, twee theezakjes vast gezet met een reepje papier.


En op het andere flapje twee suikerzakjes met een houten lepeltje.



Used Materials

Ink and Paper: Whisper White, Garden Green, Early Espresso,
 Cherry Cobbler, Be Merry DSP
Stamp: You're So Sweet
Tools: Everyday Label P, Pretty Pines TL
Others: Double-Stitched Ribbon, Metallic Thread












1 opmerking:

  1. Ja hoor Ingrid je hebt er 2 te pakken lol hoor voor een workshoppie alleen wij hebben liever de ochtend als dat kan...

    Wow wat is die super gaafff zeg, en wagg een leuk idee zo kan je zien dat de sets meer te gebruiken zijn dan we denken super idee....

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid