zaterdag 8 juli 2017

Bravo Congrats

Voor mijn zoon die geslaagd is voor zijn opleiding,
 heb ik een kaartje gemaakt om te feliciteren.
Ik heb de tassel op de cap gemaakt met de gouden Metallic Thread.


Used Materials

Paper and Ink: Whisper White, Basic Black, ??? DSP, Gold Foil
Stamp: Bravo
Tools: Large Letter FL
Others: Metallic Thread Gold


En ook gelijk een bijpassend cadeau gemaakt, die hij tijdens de diploma uitreiking heeft gekregen.
Een jampotje aangekleed met de Graduations Cap een label eraan,
in het potje allemaal €5 briefjes opgerold met een touwtje er om heen.




Used Materials

Paper and Ink: Basic Black, Whisper White, Gold Foil
Stamp: Here's to Cheers, Gold Embossing Powder
Tools: Chherful Tags TL
Others: Mini Tassels


1 opmerking:

  1. Wow wat een super gave kaart heb je gemaakt ingrid.en gefeliciteerd met je zoon met het behalen van zijn opleiding

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid