maandag 9 november 2015

Garden in Bloom

Tegenwoordig grijp ik elke gelegenheid aan om met een klein aardigheidje aan te komen. Zo nu ook ben ik gaan lunchen met 2 oude collegaatjes, voor beide een doosje Toffifee gekocht. En als fröbelaar wil je het weer leuker maken, dus een leuke wikkel eromheen gemaakt.


Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Soft Suede, Rich Razzleberry, Vellum
Ink: Rich Razzleberry, Old Olive, Black
Stamp: Garden in Bloom
Tools: Bold Butterfly FL, Butterfly TL
Assecoires: Pearl Basic Jewels



7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er meteen een stuk gezelliger uit, Ingrid. Veel leuker dan gewoon met een doos onder je arm binnen stappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat werd vast met blijdschap ontvangen, wat ziet het er leuk uit.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    wat ben je toch attent om dan weet mee te nemen en ook nog zo'n mooie wikkel erom heen te maken. Het ziet er prachtig uit. Ze zullen wel blij verrast geweest zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het toch echt een cadeau om te krijgen. Ik vind deze stempelset zo mooi en in combi met die vlinders, echt een beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh wat is deze gaaf geworden Ingrid. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid