dinsdag 4 augustus 2015

Bedank kaartje!

De vlinder embossingmal die ik gebruikt heb op de kaart, heb ik cadeau gekregen van een knutsel vriendin als dankjewel dat we een gezellige knutseldag bij mij thuis hebben gehad. Dan moet er ook gelijk een kaartje mee worden gemaakt om naar haar huis adres te sturen.


Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Mint Macaron, Berumuda Bay
Ink: Mint Macaron, Bermuda Bay
Stamp: Awesomely Artistic, Kinda Eclectic
Tools: Circles Collection FL, Hello You TL, Elegant Butterfly
Assecoires: Rhinestones Basic




4 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaartje . Dat pleziert je vriendin zeker . Ik heb die mal ook , hij is leuk .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lieve bedankkaart Ingrid, je hebt je draai lekker gevonden met de stampin' up spulletjes ;) Mooi hoor......
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ingrid....en ook je kaartje hieronder vind ik heel speciaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid