zondag 17 mei 2015

So Very Grateful.

Voor de ABC-Challange bij Love To Stamp mocht ik deze keer iets verzinnen met de letter I, ik heb gekozen voor inkleuren. Ik heb een stempelafdruk gemaakt met de bloem van de set So Very Grateful, en deze ingekleurd met de blenderpen. Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een sketch van TGIF Challenge.


Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Crisp Cantaloupe,
 Pistachio Pudding, Gold Soiree DSP
Ink: Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding,
 Garden Green, Black
Stamp: So Very Grateful, Dictionary BG
Tools: Banner FL, Labels Collection FL, Blender Pens
Accesoires: Gold Sequin

6 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging, Ingrid, en ook een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart . Ik moet de mijne nog afmaken en ik mag de letter J kiezen , maar dat is nog even geheim.... Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ene heel mooi kaartje Ingrid. leuk kleurencombi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een supergaaf kaartje!! top dat je meedoet! maar haha, dat kan ook bijna niet anders als je zelf het onderwerp mocht kiezen he LOL Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje Ingrid....en ook je vorig kaartje is schitterend ....prachtige kleurtjes ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooie kaart!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid