zondag 18 januari 2015

Choose Happiness en een Make & Take kaartje

Ik heb dit keer een kaartje gelift naar het voorbeeld van Hélène, ze brengt wekelijks een stempelset onder de aandacht, en maakt hier verschillende kaarten mee. Ik heb haar kaartje nagemaakt in andere kleuren, tjonge het verschil is heel groot!


Gebruikte materialen.
Kleuren inkt, papier en lint: Very Vanilla, Blackberry Bliss,Hello Honey,
Lost Lagoon en Mossy Meadow.
Stempelset: Choose Happiness
Framelits en pons: Labels Collection en Decorative Label
Paper Piercing: Festive

Bij Erna had ik een Kick Off Party voor het ingaan van de Sale-A-Bration 2015 en voorjaarscatalogus.
We konden de nieuwe spullen bewonderen, die in de nieuwe catalogus staan, en we mochten een
kaartje maken met de nieuwe spulletjes uit de Sale-A-Bration gids.
Ik heb gekozen voor de Lotus Blossom Stamp Set, dit is een Two-Step set, met deze set
stempel je over elkaar heen een techniek die ik nog niet heb gedaan, maar zo leuk! 








4 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Ingrid....super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjee Ingrid, was jij er ook?? Ik heb precies hetzelfde kaartje gemaakt. Wij waren er 's middags.
    Je bovenste kaart is ook heel bijzonder, in die kleuren!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is zeker heel anders, maar zo gaaf!!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid