dinsdag 2 december 2014

Kerstkaarten

Ik heb al mijn kerstkaarten dit jaar zelf gemaakt, ik heb 3 verschillende gemaakt in serie en normaal formaat. En heb ook nog een serie kleintjes gemaakt van 7 x 7. Met een kaartje met kerstballetjes deed ik mee met de ABC challange van Love to Stamp, ik mag voor de volgende keer verzinnen wat we met de letter E mogen gaan doen. Ik had 2 jaar geleden alles voor kerstkaarten maken bij het Kruidvat gekocht, maar nooit wat mee gedaan. Toch zonde om het te laten liggen, daarom heb ik Kruidvat met Stampin' Up gecombineerd.





Gebruikte materialen:
Stempelset: Endless Wishes
Washi Tape: All is Calm
Frosted Sequins
Kleuren: Pear Pizzazz, Pool Party, Basic Gray en Real Red
Embossing: Delicate Designs
Pons: Itty Bitty Punch


Gebruikte materialen:
Stempelset: Endless Wishes en Six Sided Sampler
Embossing: Delicate Designs
Kleuren: Real Red en Garden Green
Frosted Sequins en Zilver lint
Basiskaart van Kruidvat


Gebruikte materialen:
Stempelset: Sassy Salutations
Embossing: Honeycomb
Kleuren: Rich Razzleberry
Frosted Sequins en Zilver lint
Basiskaart en Design papier van Kruidvat


Gebruikte materialen:
Stempelset: Sassy Salutions
Frosted Sequins
Basiskaart en Design papier
en Embellishments van Kruidvat








2 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    jij bent zeker klaar? Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! De een nog mooie dan de ander. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid.
    Je reageert wel eens op mijn blogberichtjes,dank je wel daarvoor.
    Ik heb ook jouw blog doorgespit,je maakt leuke dingen door.
    Mooie doosjes heb ik voorbij zien komen.
    Wat ik heel leuk vond en dat ga ik een keer van je lenen,is dat je met de Hexagon stempel en pons de 6kantjes in het rond hebt geplakt met een tekst in het midden.
    Echt ontzettend leuk.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid