dinsdag 30 december 2014

Kerst gifts.

Voor de kerst heb ik wat cadeauverpakkingen gemaakt voor mijn mannetje en zoon.
Het doosje heb ik gemaakt naar voorbeeld van Jasmin zij is een Duitse SU demonstrator, ze maakt echt hele mooie dingen. Het doosje dient als verpakking voor Rittersport chocolade. Het kerstman envelopje en het witte kaartje is geld ingedaan.


Gebruikte materialen:
Papier had ik nog in oude voorraad
Stempel: Endless Wishes, Pennant Parade en Good Greetings
Kleuren: Craft Ink, Basic Gray, Pear Pizzazz en Baked Brown Sugar.
Pons: Decorative Label en Petite Curly Label
Chalk Talk Framelits
Envelope Punch Board


Kleuren papier, inkt en lint:
Wishper White, Pool Party, Pear Pizzazz, Basic Gray en Glimmer Paper.
Washi Tape: All is Calm
Pons: Scalloped Tag Topper en Itty Bitty Accents


Deze leuke prijs heb ik gewonnen bij Miranda van Stampin Utopia.
Ze had een leuk filmpje gemaakt voor Stampin'Up Nederland,
en dat moest natuurlijk even gepromoot worden via Facebook.


1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid,
    wat een prachtige creaties. En je prijs is super zeg! Daar heb je vast en zeker veel plezier van...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid