zaterdag 16 maart 2013

Post-it houder en probeersel vellum vlinder.

Na dat ik vorige week bij Erna een leuke houder voor een post-it blokje had gemaakt. Ben ik op pinterest gaan kijken, ik had nog wel de grote formaten post-it blokjes maar niet de kleine. Ik zag daar een leuk model, waar je ook een pen bij kon instoppen, wel even de maten aangepast. Ik had bij Erna een snijmal van een paspop besteld en een stempelsetje, dus gelijk maar even gebruikt. Deze post-it houder heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje want zij is jarig.



Een klein envelopje voor geld van gewoon printpapier gemaakt.
Met een stempel van het kruitvat en ingekleurd met de blenderpen en distressinkt.


Dit voorbeeld zag ik op Youtube van Dawn.
Een stempel op vellum stempelen en dan het onbestempelde gedeelte,
 met een embossing pen bewerken.
Dit is zo mooi geworden!





8 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ingrid, ik vind het er super uit zien, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig mapje Ingrid, leuk om zo cadeau te geven!
    Die vlinder is ook super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt. Het ziet er heel mooi uit. Ik heb de laatste tijd minder tijd gehad om te bloggen en heb wat post bij jouw gemist maar ik heb net even lekker zitten kijken wat je allemaal gemaakt hebt. Het ziet er erg mooi en gezellig uit (de gevolgde workshops). Hopelijk tot snel weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit Ingrid en wat een leuk effect geeft dat stempelen op vellum en dan opbollen.Het notitieboekje heeft nu een heel elegante omslag die mag gezien worden,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk cadeautje, en het ziet er ook nog prachtig uit!
    En de vlinder op vellum is ook heel mooi!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Leuk om weer even bij jou te kijken.
    Ik heb even niet geblogd, geen tijd en zin.
    Wat heb je een leuk blokje gemaakt. Leuk idee om te onthouden, handig he dat pinterest!!
    Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    wat een leuk cadeautje is dit zeg! Heel mooi in deze kleuren. En ja Ingrid, blijkbaar gaat het toch anders met studeren als je ouder bent. Terwijl ik genoeg andere dingen echt leuker vind. Jij ook sterkte met de laatste loodjes van je studie! Toitoitoi!!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid