vrijdag 19 augustus 2011

Vakantie

Ik had een miniset gekocht op marktplaats, en heb deze opgeknapt net als de rest van mijn meubels.
Tenminste ik heb 2 tafeltjes klaar (de verf is op), en heb deze vast in de kamer gezet.



Dit setje heb ik roomwit geschilderd, met een vergrijsd noten bovenblad, net als de rest van mijn meubels. De mooie bos bloemen heb ik van mijn teamlijder gekregen voor mijn vakantie,
 hij is vast bang dat ik hem vergeet tijdens de vakantie hahaha.

Zo was de set origineel, mooi donker eiken.









2 opmerkingen:

  1. Zo hé.....wrom vind ik nou nooit iets leuks op MP?
    Tis heel mooi geworden,Ingrid, complimenten.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee Ingrid - ik deed hetzelfde met zijn eettafel en het resultaat is geslaagd. Ben nu begonnen met de stoelen ook in het wit te schilderen.

    Vind je blog best leuk, ik volg je alvast.

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid