zondag 12 november 2017

Stampin' Up! OnStage november 2017

foto van Jacqueline Severijnse.




Zaterdag 11 november 2017 in de Jaarbeurs in Utrecht de Stampin' Up! Onstage.
Een dag die je gezellig doorbrengt met meer dan 200 Stampin' Up Friends!


Bij binnenkomst krijg je een leuke tas met je naamplaatje en je promotie
 en een button voor de prize patrol.
En een clip die ik op mijn keycord had gemaakt, dat Stampin' Up! 30 jaar bestaat in Amerika.
In Nederland is het merk Stampin' Up in 2012 geintroduceerd.



Tijdens deze dag wordt er een zakelijk praatje gehouden, demonstratrices mogen op het podium komen vanwege hun promotie naar de hogere levels van SU, leiderschap of verkopen.
En natuurlijk het leukste de nieuwe voorjaarscatalogus wordt gepresenteerd en januari 2018 ingaat.
Met daaraan gekoppeld verschillende demo's die al met de nieuwe producten hebben mogen werken en daar hun voorbeelden van mogen laten zien. Tijdens deze OnStage krijgen we ook de mogelijkheid om met een tal van nieuwe producten te mogen werken
 en een projectje daar mee te maken.
Zodra ik ze mag laten zien, zal ik de voorbeelden op mijn blog zetten,
 dus jullie moeten nog even geduld hebben.
Met de Prize Patrol gaat iedereen toch wel even uit zijn dak,
ik had nr. 5 op mijn button staan, er waren er 6 in totaal.
Gedurende dag tijdens het programma, werd er een nummer bekend gemaakt
 die dan een nieuwe stempelset uit de nieuwe catalogus kreeg, dat was wel een feestje hoor!



In de tas zat ook nog een  nieuwe stempelset, leuke planner en leuke mok, die al mooi als pennenbakje op mijn bureau staat te prijken.

Een leuk onderdeel van de OnStage is het swappen (in mijn vorige blogpost te zien)


Dit waren mijn swapjes, voor de tutorial zijn mijn vorige blogpost.


Dit zijn de swapjes die ik heb geruild, helaas niet zo veel als ik gehoopt had, 
we waren wat aan de late kant om te swappen.

Als afsluiting hebben we nog gezellig gegeten met ons team in Utrecht.
Het was weer een dagje, met een vinkje voor Herhaling vatbaar!







2 opmerkingen:

  1. Leuk he om een keer mee te maken! Leuke dingen heb je gekregen.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke dingen heb je gekregen. oh wat lijkt me dat gaaff om mee te mogen maken. fijn dat je zo genoten hebt..

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid