dinsdag 1 augustus 2017

Carols of Christmas






Vanuit het oogpunt je kan niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten te maken,
 heeft Stampin' Up een hele leuke Pre Order Actie met een nieuwe stempelset en thinlits.
Je kan deze set los bestellen maar ook als bundel.
Normaal ben ik niet voor de Duitse set qua teksten,
 maar het woord Stille Nacht vind ik echt wat voor ons.
Dus hier kan je het voorbeeld van de Engelse en Duitse set vinden.

1 september gaat ook de nieuwe najaars/kerst catalogus in, 
kan je nu al verklappen dat er wel weer hele gave dingen in staan.
Dus wil je een catalogus, laat het me even weten.
Ben je klant bij mij dan krijg je hem gratis en anders tegen een
kleine vergoeding krijg je hem thuis gestuurd.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid