vrijdag 16 juni 2017

Team Lakota BlogHop

Een nieuwe BlogHop van Team Lakota!
In ons team gaan we werken met een artikel uit de nieuwe catalogus,
nu hebben we afgesproken dat iedereen een andere set neemt,
dus je komt geen zelfde set tegen tijdens deze BlogHop.
We hopen dat we jullie weer kunnen inpireren
 met de artikelen uit de nieuwe catalogus
en veel plezier tijdens het BlogHoppen!

Ik heb deze keer gewerkt met de Colorful Seasons Bundel
en twee verschillende technieken gebruikt om voor
de kaart te gebruiken.

Het eerste kaartje heb ik een vouw techniek gebruikt
dit is de Basket Weave Card, vond het zeer toepasselijk bij de strand stoel.
Het idee van het vouwen heb ik bij Kelly Acheson vandaan.


De voorkant van de kaart, hier zie je mooi de gevouwen rand. 
En heb nu zelf glitter enamal dots gemaakt.


De binnenkant van de kaart

Used Materials

Ink and Paper: Whisper White, Berry Burst, Early Espresso, 
Sweet Sugarplum, Crushed Curry, Soft Suede, Color Theory DSP
Stamp: Colorful Seasons
Tools: Seasonal Layers TL, Mini Treat Bag TL
Others: Fine-Tip Glue Pen, Wink of Stella Glitter Brush




Voor deze tweede kaart een totaal andere techniek, wat een verschil
maakt het gelijk, maar leuk om te doen.'
Dit is de zogenaamde Watercolor Technique



Used materials:

Ink and Paper: Tranquil Tide, Very Vanilla, Lemon Lime Twist,
Fresh Fig, Berry Burst, Dapper Denim, Fresh Florals DSP, Gold Glimmer, Watercolor Paper
Stamp: Colorful Seasons
Tools: Seasonal Layers TL
Others: Aqua Painters


Lijkt het je nu ook leuk om deze kaartjes te maken en deze technieken te proberen.

Zaterdag 22 juli om 14.00 geef ik met deze beide kaartjes en een kaartje in kerststijl een workshop.

En vrijdag 7 juli om 19.30 geef ik een Koffie & Kaart met de Basket Weave Card.

Kijk voor meer info onder het tabblad Agenda & Contact.





Nu mag je verder Hoppen naar het volgende blog, zo kom je elk blog weer andere
leuke inspiratie tegen met de producten uit de nieuwe catalogus!

Als je op volgende button klikt kom je op het blog van Jacqueline



Wanneer je op vorige button klikt kom je op het blog van Helena






10 opmerkingen:

  1. Ingrid, wat een geweldige technieken heb je gebruikt en mooi toegepast op je kaarten. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie set is dit, en prachtige kleuren.
    Je geeft me inspiratie om ook deze set te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten en zo verschillend. Je weet dat ik van watercolor hou, maar de wave-kaart vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwww wat een geweldige technieken heb je weer gebruikt echt super gaafff en nou heb ik toch gisteren je hele blog afgelopen om te kijken wat die Basket Weave Card techniek zou zijn maar kon het niet vinden en dacht dat vraag ik wel als ik volgende week zaterdag kom en kijk hihi nu staat het erop..... helaas kan ik die 2 dagen niet voor een workshop... balen zeg oh zo gaaff die techniek van de Basket Weave Card

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat toevallig hé, staat hij er maar zo in eens op, is ook een hele leuke techniek en niet moeilijk, je moet alleen een juist patroontje daar voor hebben en die heb ik :) Help me even herinneren dan geef ik het je zaterdag mee, kan je er thuis mee werken.
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
    2. Hihi ja dat was zeker toeval, ik heb het patroontje gevonden aleen het makkelijkste patroon weet ik nog te verknallen zo ook deze. Maar denk dat het komt dat ik linkshandig ben en dan werk je net anders om maar ga het vanmiddag nog een proberen of het me lukt. En dan kijken of ik er een kaart mee kan maken met wat ik heb van SU dat is nog het moeilijkste voor mij...amper van je dat ik het patroontje van je krijg

      Groetjes manon

      Verwijderen
  5. Erg mooie kaarten en je hebt al interesse van klanten goed hoor. Deze set is bij mij ook favoriet, en ik heb hem van de week voor een klant besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je twee schitterende kaarten gemaakt Ingrid!! De eerste is mijn favoriet!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer mooie technieken laten zien zeg. Echt gaaf. Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige technieken! Zeker de eerste kaart vind ik bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid