dinsdag 9 mei 2017

Data voor Koffie & Kaart 19 mei en een Workshop 27 mei

Vrijdag 19 mei is er weer een gezellige Koffie & Kaart om 19.30,
 kosten €2.50, dit is inclusief materiaal, koffie/thee met wat lekkers.
 Ik had in gedachten om een watervalkaart te maken, 
dit is een leuke techniek kaart!


Zaterdag 27 mei een workshop van 14.00 t/m 16.30. 
Kosten voor deze workshop €6,00 dit is inclusief materiaal en koffie/thee met wat lekkers. 
Tijdens deze workshop gaan we Twisted Pop Up Card maken en een wat eenvoudiger kaartje,
 we gaan dan gebruik maken van de Eastern Palace set. 
Zodra ik de kaart klaar heb, zet ik hier de foto neer,
 ik wacht nog op een paar nieuwe In Color kleuren




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid