zondag 22 januari 2017

Stampin'Up Spring catalogus 2017

Wie komt er nog meer gezellig naar Apeldoorn voor mijn open huis na aanleiding van de nieuwe Stampin'Up Spring Catalogus op 28 januari tussen 14.00 en 16.30? Ik heb dan een leuke inspiratie tafel met een tal van nieuwe producten met leuke voorbeelden erbij. Je kan gelijk een gratis Make & Take doen, je gaat dan een kaartje maken met een nieuw product uit de nieuwe catalogus en dit alles onder het genot van een bakje koffie/thee met wat lekkers. Wil je mee doen aan de gratisMake & Take, laat het me even weten zodat ik de kaart alvast kan voorbereiden.

Voor info en aanmelden stuur een mail naar iottens.63@gmail.com


Afbeeldingsresultaat voor special reason stampin up





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid