dinsdag 28 juli 2015

Crazy About You

Een beetje een rare titel voor dit kaartje, maar zo heet de gebruikte stempelset. Ik heb dit kaartje gemaakt voor een jonge dame, die te horen heeft gekregen dat ze de vreselijke ziekte heeft. Daarom een kaartje is wel het minste wat ik doen, in de zware tijd van chemo's hoop ik dat het kaartje een klein beetje goed zal doen bij haar.




Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Melon Mambo, Soft Suede, Bermuda Bay
Ink: Melon Mambo, Old Olive, Bermuda Bay, Soft Suede
Stamp: Crazy About You, Awesomely Artistic
Tools: Ovals Col, Starburst Col, Hello You TL
Assecoires: Bermuda Bay Sequin



4 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    wat een mooie kaart voor een jonge vrouw die het vreselijke nieuws kreeg dta ze chemo's moet ondergaan.
    Dit zal haar vast goed doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart, Ingrid, die zeker ook gewaardeerd zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Die zal haar zeker opvrolijken. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ! Hier kan ze vast kracht uit putten !
    Ik ga er ook 1 maken voor haar , heftig hé ...
    Fijn dat je haar ook steunt ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid