zaterdag 14 maart 2015

Cadeau doosje

Ik zocht op Pinterest naar een leuk model doosje om wat iets aan chocolade in te verpakken.
Ik kwam dit superleuke model tegen een Origami Box, je vouwt vierkant papier helemaal tot een doosje met flapje/deksel en er komt geen lijm aan te pas, het kan in verschillende formaten gemaakt worden. Hier had ik een youtube filmpje (klik) gevonden, wat heel duidelijk is. Ik heb 2 varianten gemaakt en er een wikkel om heen gemaakt, om het doosje dicht te doen ipv sluiten door de flapjes in elkaar te schuiven.



Gebruikte materialen
Paper: Tea for Two DSP, Very Vanilla, Baked Brown Sugar, Calypso Coral.
Ink: Baked Brown Sugar, Old Olive.
Stamps: Chalk Talk, Gorgeous Grunge
Tools: Chalk Talk, Deco Label Collection, Itty Bitty Punch
Accesoires: Linen Tread, Rhinestones


Hier binnenkant van het doosje, zo kan je ook zien dat je
 het doosje kan sluiten door de flapjes in elkaar te schuiven.


Voor dit doosje ander papier gebruikt,
 gelijk een groot verschil.

Gebruikte materialen
Paper: Sweet Sorbet DSP, Basic Black, Pool Party, Whisper White, Silver Glimmer
Ink, Marker: Black, Pool Party
Stamp: You're Lovely
Tools: Deco Label Collection, Fancy Fan e.f, Itty Bitty Punch







3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige doosjes, Irene.
    Ik heb het patroon ook liggen. Toch maar eens voor gaan zitten binnenkort. Leuk voor de paaseitjes straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Het doosje is superknap in elkaar gevouwen.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid
    Wat een lieve doosjes zijn dit, ze zien er best ingewikkeld uit vind ik. Erg leuk om cadeau te geven.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid