zondag 14 december 2014

Kerstkrans

Ik heb weer een hele leuke workshop gevolgd bij Erna, we hebben deze keer een super leuke kerstkrans gemaakt met het papier van Stampin' Up, de All is Calm Designer Paper serie.


Eerst allemaal krullen gemaakt van stroken papier.
Als je de berg ziet liggen, denk je moet daar nog wat leuks uitkomen.
Jazeker er komt heel wat leuks uit, zie hieronder het geweldige resultaat!


Nou is het resultaat niet geweldig geworden?


Deze kaarsen heb ik gemaakt met de Endless Whises Stampset.


5 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi maar wat een werk. Compliment. Wat ik wel grappig vind zijn die pleisters in de buurt van de schaar???
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heel leuk werkje Marja. Alle krulletjes worden stuk voor stuk met een kopspeldje in een krans gedrukt, op een gegeven moment ga je het wel voelen vandaar de pleisters :-)
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  2. Wauw, dit is gaaf en wat een mooi eindresultaat...super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    wat een mooi exemplaar heb je gemaakt zeg! Ik zag hem al bij Erna op het blog, maar die van jou is zeker zo mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die tafel ziet er gezellig uit vol met die kleurige krullen!
    Erg gaaf het resultaat, prachtig gemaakt en zulke mooie kleuren ook!
    Dat zal zeker gezellig zijn geweest!
    Bedankt voor je leuke reactie op de houten kerstboom op mijn blog, ik heb de complimenten al laten lezen aan mijn man.
    Alvast hele sfeervolle kerstdagen gewenst!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid