woensdag 19 november 2014

Notitieboekje en kerstkaartje

Ik heb een kraft notitieboekje van de Ac-tion gepimpt. En een kerstkaartje 7x7 gemaakt beide met materialen van Stampin' Up. Ik heb van de 7x7 maat  verschillende kaartjes gemaakt, maar ik wil dit kaartje aan een challenge mee laten doen. De andere kerstkaartjes zet ik binnenkort online.


Gebruikte materialen:
Kraft notitieboekje
Stempelset: Choose Happiness
Kleuren: Rich Razzleberry, Early Espresso, Old Olive
Pons: Itty Bitty Punch Pack
Embossing: Large Polka Dot

Met dit notitie boekje wil ik meedoen aan Su-per Challenge nr. 62: kraft



Dit kaartje wil ik mee laten doen bij de ABC-challange van Love to Stamp.
De letter C van Cirkels mag je wat mee gaan doen. 
Ik heb 2 cirkels uitgeponst en gebruikt als kerstbal, ik heb mijn inspiratie van Pinterest gehaald.
Met de Decorative Label een verkleind label gemaakt.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Endless Wishes
Whasi tape: All is calm
Embellishments: Frosted Sequins
Kleuren: Basic Gray, Whisper White, Dazzling Diamonds Glimmer
Pons: Itty Bitty Punch, Decorative Label Punch, Circle Punch




7 opmerkingen:

  1. Jaaaa leuk!! Ik vind ze allebei erg leuk geworden Ingrid! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    wat een leuk notitieboekje is het zo geworden. Ik heb er nog nooit over gedacht om een embossingfolder daarvoor te gebruiken Goed idee! En je kaart is ook prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden Ingrid! Vind het notitieboekje wel heel erg gaaf! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are both so gorgeous Ingrid!
    Have a lovely weekend :)
    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig en uniek notitieboekje is het geworden Ingrid en je kaart is super. Vind je Pinterest ook zo verslavend? Wel heerlijk om inspiratie op te doen hè?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een gaaf notitieboekje. De kerstkaart is ook leuk. Gezellig dat je mee doet aan de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je notitie boekje is leuk, maar je kerstkaartje! Die ga ik lenen! Die sequins doe ik steeds bij bestellingen, had er geen idee bij. Tot.... Dank je voor de inspiratie! Crea groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid