woensdag 3 juli 2013

Mannenkaart

Mijn jongste zoon wordt 20 jaar, geprobeerd om zelf een kaart te maken. Ik had een setje blanco kaarten met bijpassende enveloppen bij  de Action gekocht. En geprobeerd zelf de kaart  te versieren, ik merk wel dat ik nog weinig ervaring hierin heb en al helemaal een mannen versie er van te maken. Eerst maar even het blogland door gewandeld voor wat inspiratie. Ik ben ook nog bezig voor hem een minialbum  in foto vlucht te maken van 0 tot 20 jaar. Precies zelfde album als ik voor de oudste heb gemaakt, maar ander papier ervoor gebruikt. Zodra het album klaar is, plaats ik het hier.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Ik vind je kaart goed gelukt, helemaal als je er geen ervaring mee hebt.
    Mannenkaarten zijn zo lastig. Ik haal ook heel vaak een kaart dan omdat ik het ook moeilijk vind.
    Ik vind de jouwe erg leuk hoor! en lekker stoer, dan is het al gauw goed he!
    Ik ben trouwens nog benieuwd wie jij eigenlijk bent op de foto van je vorige post?
    We wonen zo dicht bij elkaar, wie weet kom ik je nog eens tegen.
    Fijne avond,
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Patricia ik zit links voor op de grond.
      Ik ben een regelmatige bezoeker in Klarenbeek, misschien kom ik je daar eens tegen.
      Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  2. Ha Ingrid,
    wat een leuke kaart voor je zoon zeg! Ik vind hem erg goed gelukt. En je zult merken hoe vaker je dat doet, hoe makkelijker het gaat.
    Ben beniweuwd naar je album!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid