donderdag 25 april 2013

Bloemen kaartjes

Allereerst  Dana welkom op mijn blog!
Mijn hubby vroeg of ik 2 bossen bloemen wilde halen voor collega's, die langere tijd ziek zijn geweest en nu weer  aan het werk gaan. Er moest een kaartje aan met welkom terug,  die hebben ze helaas niet bij de bloemenwinkel. Dus maar even mijn hobbykamer ingedoken om 2 kaartjes zelf te maken. Eerst even achter de pc in Word een tekst gemaakt met Welcome Back en geprint op Craft papier. De kaartjes wat bestempeld met bloemetjes en blaadjes, de tekst erop geplakt en jute touwtje er omheen.
Het bloemen stempeltje is van Different colors, van de blaadjes weet ik niet meer.









5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit superleuk gedaan Ingrid, dat is nog eens een leuk welkom heten voor die twee collega's van je hubby die weer terugkomen op het werk. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    dit ziet er weer helemaal top uit! Je kunt vaak beter zelf kaartjes maken, is veel persoonlijker, toch.... Je man was er vast wel blij mee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Dat heb je goed opgelost zo.
    Je hebt leuke kaartjes gemaakt.
    En ook al zijn ze wel te koop in de winkel, een zelfgemaakte is altijd leuker om te krijgen toch!
    fijne dag,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes Ingrid!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Een zelfgemaakt kaartje is net even iets persoonlijker dan een gekocht kaartje. Ze zijn prachtig hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid