zondag 27 januari 2013

Workshop gehad bij Sandra!

Het is al weer zo een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst en gemaakt! Ik kreeg een uitnodiging van Sandra, voor een  Stamping Up workshop te volgen bij haar thuis, en voor workshops ben ik altijd wel te porren :) Deze workshop werd gegeven door de vriendin van Sandra en dat is Simone.
Het was een hele leuke en gezellige workshop met leuke technieken en ideeën, Stamping Up heeft hele mooie stempels, ponsen, papier e.d. Leuk ook dat je mensen wel uit blogland kent, maar dan ook in echt eens mag ontmoeten. Ik vond het zeer voor herhaling vatbaar!


Dit kaartje hebben we zelf gemaakt, het papier geembost en beinkt, een stempel erbij en wat bling bling, en je hebt een heel mooi kaartje. Het doosje wat ernaast staat heeft Simone voor iedereen gemaakt, heerlijk met 2 bonbons erin!


Hier het gezellige clubje links Alexandra, Erna, Marion, ik zelf en Nelleke en op de voorgrond Simone.


Hier links op de voorgrond zit GerJanne en Alexandra .


Een foto van bovenaf genomen met Simone goed in beeld.
Het was een gezellige tafel vol met meiden en zeer leuke materialen.


Bedankt Sandra voor de gezellige middag en leuke workshop!





6 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Dat is inderdaad weer even geleden.
    Maar leuk dat je er weer bent.
    Wat een gezellige boel daar aan die tafel.
    Het is zo heerlijk he om je hobby gezamenlijk uit te oefenen.
    Je hebt een leuke kaart gemaakt.
    Fijne dag,
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé die Ingrid leuk om weer eens wat van je te lezen, wat gaaf dat je ook die workshop hebt gevolgd bij Sandra thuis. Had het verhaaltje van GerJanne die er ook was ook gelezen. Ziet er supergezellig uit, leuke foto's heb je geplaatst en nu heb ik jouw gezicht ook eens gezien. Helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je het leuk vond! Ik vond het ook super dat je er was!
    Tzt komen er nog wel meer workshops bij mij thuis, ken er nog wel een paar die willen komen om ons wat te leren, hahaha!

    Geniet van je moois!

    Liefs, San

    p.s. deze foto's "jatten" heb ik geen moeite mee, hoor!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Ingrid, wat leuk om nu te weten dat dit blog bij jou hoort!! Las je berichtje op mijn blog en toen ik bij jou ging kijken bleek dat ik al volger van je ben, haha. Ik vond het ook beregezellig! lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag er gezellig uit Ingrid en mooi kaartje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ingrid,
    leuk ziet het eruit! En het was ook erg leuk om elkaar te ontmoeten!! Ik hoop dat het goed gaat met je studie, maar vergeet tussendoor niet te ontspannen! Bij mij is het eigenlijk andersom. Ik moet tussen het ontspannen door niet vergeten aan de studie te gaan! Hihihihi ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid