zaterdag 5 november 2011

Workshop tieten taart

Hallo allemaal,

Heb een hele leuke workshop gedaan bij mijn collega marion. Zij doet voor haar hobby taarten en cupcakes maken. Voor een groepje vrouwen op het werk, heeft ze een workshop tieten taart maken gegeven. De cake had ze thuis al gebakken, en de vulling alvast gemaakt. Wij moesten de cake snijden en vullen. En daarna helemaal met marsepijn bekleden, en er mooie borsten van maken, met een leuke bh. Nu is mijn broer dit weekend jarig, dus hij is de gelukkige die de taart krijgt. Ik ben zeer benieuwd naar zijn reactie, als hij de taartdoos open maakt.




Allemaal lekker druk aan het werk!



Zo is mijn taartje geworden, leuk hé!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid