zondag 27 november 2011

Mini album

Dit keer wel een post met veel foto's, maar leuk om te laten zien. Ik had bij youtube een leuke tutorial gezien, en een mini album gemaakt van enveloppen. Ik heb dit mini album gemaakt voor mijn 20 jarige zoon, met foto's vanaf geboorte tot aan nu.

Voorkant gemaakt van grijs karton.

Alle enveloppen beplakt met dessingpapier.

Alle foto's gemat op bruin cardstock.

De lipjes aan de foto's zijn geplakte rondjes, of lipjes van een blikje.



Ik heb in dit mapje alle pasfoto's van hem verwerkt

Ik heb hier een vouwconstructie van gemaakt.


De voorkant en achterkant gemaakt met een embossingmal. En eerst geverfd met zwarte acrylverf, 5 min laten drogen, meeste eraf halen met een babylotion doekje. En dit weer herhaald met brons kleurige verf.
Ik heb dit idee hier vandaan gehaald, Faux metal.

Bijschrift toevoegen
Bij deze vorm gebruikt van 3 enveloppen, gevouwen en beinkt. Hier kunnen in totaal 10 foto's in, wanneer je de voor en achterkant beplakt van cardstock mat.



Gebruikte materialen:
Papier van Kaisercraft de Utopia collection
De stansen van radartjes en sterren van Tim Holtz
En de embellishments ook van Tim Holtz




1 opmerking:

  1. Jou album is ook prachtig! Leuk dat je zaterdag de workshop komt volgen, dan zien we elkaar eens in levende lijve :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid